۶ نکته برای حضور موفق در نمایشگاه

6 Ideas To Have A Successful Exhibition

۶ نکته برای حضور موفق در نمایشگاه

لازمه حضور موفق در نمایشگاه توجه به نکاتی است که در نهایت می‌تواند کمک بسزایی به رشد شرکت ها کند. در این مقاله به این نکات می‌پردازیم.

  حضور موفق در نمایشگاه با شناخت نمایشگاه آغاز می‌شود

حضور موفق در نمایشگاه با شناخت نمایشگاه آغاز می‌شود

طراحی غرفه نمایشگاهی بدون در نظر گرفتن زیبایی و کارآمدی آن باعث اتلاف وقت، هزینه و انرژی می‌شود. اگر می‌خواهید حضور موفق در نمایشگاه داشته باشید، قبل از هرکاری تحقیقات لازم را در مورد نمایشگاه انجام دهید. برای هر نمایشگاهی که در آن شرکت می‌کنید، حداقل باید بدانید که شرکت کنندگان آن چه کسانی هستند، چرا از آن نمایشگاه بازدید می‌کنند و چه چیزی برای آنها جذاب است؟


  2-اهداف غرفه سازی خود را هوشمندانه تعیین کنید

اهداف غرفه سازی خود را هوشمندانه تعیین کنید

شما می‌توانید یک شرکت غرفه سازی  را بر اساس شهرت آن انتخاب کنید ولی این، حضور موفق در نمایشگاه را تضمین نمی‌کند. بنابراین، قبل از شروع به طراحی غرفه، ابتدا اهدافی را برای شرکت در نمایشگاه و ایجاد غرفه موردنظر خود تعیین کنید.

مشخص کنید بازدیدکنندگان نمایشگاه چه کسانی هستند، چه حرفی برای گفتن به آنها دارید و در دستیابی به کدام اهداف موفق تر بوده اید؟

اهداف خود را هوشمندانه انتخاب کنید. به عبارت دیگر خاص، دست یافتنی و واقع بینانه باشد. هرچه اهداف شما دقیق تر باشد، عملی شدن نوع بینش شما در طراحی و ساخت غرفه آسان تر است؛ پس برای این موضوع وقت بگذارید.


  یک طراحی غرفه نمایشگاهی خوب بلافاصله مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرد

یک طراحی غرفه نمایشگاهی خوب بلافاصله مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرد

شرکت کنندگان بی حوصله هستند و می‌توانند غرفه های مختلفی را برای بازدید انتخاب کنند. به این فکر کنید که چرا باید از غرفه شما بازدید کنند؟ مطمئن شوید که طراحی غرفه تناسب کاملی با پیام برند شما دارد و آن را به وضوح بیان می‌کند. روی آن دسته از افرادی که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید تمرکز کنید و آنچه را که برایشان مهم است با آنها در میان بگذارید.

به عنوان مثال، با مطالب چاپی و شعارها روی یک دیوار جذاب به سرعت توجه را به طراحی غرفه جلب خواهید کرد. رنگ های روشن، پیام های کوتاه و معنی دار و تصاویری را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما با آن ارتباط برقرار کنید. رعایت کردن این نکته تا حدود زیادی حضور موفق در نمایشگاه را افزایش می‌دهد.

اولین هدف شما از راه اندازی غرفه این است که باعث توقف بازدیدکنندگان شوید. مطمئن شوید که مخاطب در نگاه اول جذب غرفه سازی شما شود. این مسئله مهمی است که نمی‌توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.


  یک موضوع و طرح واضح را انتخاب کنید

یک موضوع و طرح واضح را انتخاب کنید

شما زمان کافی برای انتقال اطلاعات بیش از حد و غیرضروری را ندارید. بنابراین سادگی را انتخاب کنید و وقت خود را بر روی اولین تعامل با مخاطب متمرکز کنید.

یک طراحی غرفه ساختارمند با یک موضوع مشخص ، ظاهری یکپارچه را تضمین می‌کند. این برای بازدیدکنندگان خوشایند است و از سردرگمی جلوگیری می کند. برای مثال می‌توانید با یک کمپین در حال انجام یا معرفی یک سرویس جدید با مخاطب ارتباط برقرار کنید.


یک طراحی غرفه خوب هیچکس را منتظر نگه نمی‌دارد

در یک نمایشگاه ، باید برای جلب توجه بازدیدکنندگان بجنگید. بنابراین، مطمئن شوید که در کنار آنها هستید و می‌توانید مستقیماً به نیاز هایشان رسیدگی کنید. طراحی غرفه نمایشگاهی موثر این کار را آسان تر می‌کند. اما به ارائه محصولات یا خدمات به صورت دیجیتال نیز حتما توجه داشته باشید.


  برقراری ارتباط را تا حد امکان آسان کنید

برقراری ارتباط را تا حد امکان آسان کنید

معمولاً قبل از تبدیل کردن افراد عادی به مشتری نهایی به ارتباط و تماس های متعدد نیاز است. این را هنگام طراحی غرفه خود در نظر داشته باشید و به این فکر کنید که چگونه می‌توانید با افرادی که بلافاصله مشتری نهایی نمی‌شوند در ارتباط باشید.

همیشه سعی کنید اطلاعات تماس را از مشتریان بالقوه دریافت کنید و در اسرع وقت پس از نمایشگاه، با آنها تماس بگیرید. همچنین بروشورها را در مکان های مناسب در غرفه خود قرار دهید.

حضور موفق در نمایشگاه برای بازاریابی برند ها بسیار مهم است. بنابراین، زمان کافی برای آشنایی با نمایشگاه و بازدیدکنندگان آن بگذارید. همچنین سعی کنید طراحی غرفه خود را به بهترین شکل ممکن با پیام خود مطابقت دهید. گروه عمران معماری نگین آمیتیس شما را در رساندن این پیام به نحو احسن یاری میکند.

برای اطمینان از افزایش بازدهی غرفه و حضور موفق در نمایشگاه با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 02196621490 و یا ایمیل  info@amitiss.com  در ارتباط باشید.


We Create Connection Between People & Brands

تماس با ما

اطلاعات تماس

تهران، بلوار پاکنژاد، نبش کوچه آسمان چهارم شرقی، پلاک 1، طبقه چهارم

+98 21 96621490 - 9

ارسال پیام